BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 17, 2009

Hectic starting day!

As usual, i wake up at 445 am. I cant delay doing my daily routines coz it will make me miss my bus at 630.... But something quit unusual happened when my dear princess wake up early too. Alamak..... bersiap sedialah dengan sebarang kemungkinan..... and it happened! Pagi2, dalam kalut2 bersiap pergi kerja, Hana nak buka laptop, aku layankan.... nak tengok citer upin ipin. Aku layan juga..... Tak layan kang, dia nangis2, lagi delay kerja aku. Ingatkan dah boleh tarik nafas lega... rupanya si kecik tu nak bacakan buku, waktu aku sembahyang dia nak pakaikan stokin, nak on scanner, nak air oren, kacau abang dia..... Perrgh.... banyak betul dugaan pagi ni. But alhamdulillah, i can face them! Karenah Hana berjaya ku layan dengan cool... uhuk uhuk.... Finally at 615 Hana dengan mudah dibawa ayahnya masuk dalam kereta sambil makan kek kecik sedap buatan "GrandeurFame Cakes". Dan aku berjaya sampai tepat ke terminal pukul 630.....

0 comments: